1 timmes promenad!!!

woooow va härligt!

Att jag ens orkade mig ut... Men nu ligger jag i sängen, ny duschad och helt slut.

1 timme gick jag och Veronika, det va sååååå skönt, men skit jobbigt i snön plus feta vinterdojjor på det som väger bly!

Men ut gick vi iaf, pratade en massa, gick i rask takt, checkade in snygga villor m.m SUPERMYSIGT!

På väg hem stannade jag till vid centrum o bara tittade, fasen va fint och bra vi har det här i orminge, det är så hemtrevligt o jag trivs faktiskt riktigt bra!!!

Bjuder på bilder på centrum o mina heta vinterskor haha! sen ska jag faktiskt somna gott ;)

God Natt


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag går med mina hundar i skogen i 3 timmar varje dag året runt. Jag har alltid haft hund och jag har alltid gått långa promenader varje dag med mina hundar i hela mitt liv och det är jätte bra och härligt både för mina hundar och mig.Ibland har jag även med mig mina katter i skogen, dem tycker att det är så skoj. När min dotter var liten så följde hon med mig och vår hund varje dag på lång promenader ner till havet eller sjön.

Svar: wooow hade jag haft den tiden att promenera 3 timmar varje dag året runt så hade jag nog också det... men just nu försöker jaghinna med 1 timme iaf ;) men va skönt för dig och hundarna att ni får så mycket motion ! =)
Emma

2012-12-11 @ 11:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0