Woooow God morgon snöiga Onsdag!

Haha jag tackar verkligen gudarna vid sånt här väder
att jag både bor, jobbar och har Novalies förskola på hemmaplan.
Att åka kommunalt nu är väll rena kaoset
och köra bil (alltid någon som inte kan köra ordnetligt) så det blir krock...
 
Nej mina bekymmer just nu är
- ska vi gå (novalie kommer klaga pga den höga snön att det är jobbigt)
eller ska jag dra henne i pulkan...?
Jobbiga bekymmer va? ;) hehe
 
Det blir nog pulkan vilket hon kommer tycka är roligt också !
 
Jaha Onsdag morgon - jobbar 7:30 14
och sen kör jag ett likadant pass imorgon bitti cokså,
sen är det jag och novalie som tar långhelg ;)
Ledig FREDAG - LÖRDAG - SÖNDAG !
Wiiieeeee....
 
 
 
Åter till rubriken... Snöiga Onsdag!
 
Köksfönstrena är lite igen snöade
 
Utanför vårt sovrumsfönster har dom precis hunnit skotta fram en liten stig ;)
 
Måste få visa våra fina julstjärnor som vi har i sovrummet.
jag älskar dom... Stjärnor av "trä" med glitter på dom ;)
 
Nehe nu dags och väcka skruttan.
Sen bege sig ut i det härliga vädret hehe ;)
Ha en bra Onsdag på er alla!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken fin design du har fått :) Jäklar vad ni har snö i sthlm alltså, här täcker det knappt gräsmattorna. Världen är upp och ner. Fast vi har en jäkla massa minusgrader... då hade jag hellre haft snö och lite varmare.

Svar: Tack så mycket! jag e också supernöjd med designen ;).... jaaa hör är det sjukt mkt snö... kaos överallt! haha ja snacka om att det är upp o ner :P
Emma

2012-12-05 @ 13:48:37
URL: http://carolinenilsson.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0