Åldersnojja

Japp hela jävla 25 år blir jag den 12 mars.
och ja, jag har fet nojja över det!
I'm getting OLD!!!!!!

På tosdag ska jag äntligen få fira min bästis Verra som vart 25 den 29 januari!
Jag bokade 40 min fiskspa för oss två i Saltis.
Så dit ska vi på torsdag =)


Och inför min dag så har jag och Patrik bokat tid på Sparadiset.
Även Patriks lillasyster Malin ska med ;)
Så det blir vi 3!
Då får vi först 50 minuters helkroppsmassage
och sen har vi hyrt relaxrummet GROTTAN i 1 timme.
Där det finns en bubbelpool och lite annat mysigt ;)
Så där ska vi softa i 1 timme efter vår helkroppsmassage ;)

Eftersom detta ligger inne på söder så avslutar vi med ett restaurangbesök inne på söder ;)
Sen vet man aldrig vad som händer efteråt hehe.

Så här ser relaxrummet GROTTAN ut!
Ska bli kul och testa detta ;)


För er som vill veta mer om detta kan ni gå in på www.sparadiset.se



Jag har faktiskt en liten önskelista inför min dag ;)

Jag vill jätte gärna ha en eltandborste

Sen nya träningskläder!
Typ dessa ;)






Nej nu ska jag sluta svammla och börja gå till jobbet!

Hörs kanske efter 19 ikväll då jag har slutat!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Å jag älskar Better bodies träningskläder för dom är snygga och sköna. Fick en dress av Robin när jag fyllde förra året som jag har som myskläder här hemma. Så himla snygga =)

2012-02-26 @ 10:09:55
URL: http://paulinesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0