Min "helg" har börjat!

Ledig måndag och tisdag.
Min helg börjar idag ;)

Men idag har jag ju som sagt en del grejer att göra.
Kl 11:00 ska jag till banken på ett litet info möte ;)
Sen kl 13:00 ska jag till MVC och förnya ett recept.
och sen går jag och hämtar Novalie från förskolan!
Och idag är det allra första gången som Novalie
ska få ta med sig en kompis hem från förskolan.
Jag vet att andra barn har fått följa med varandra
och Novalie har sagt flera gången att hon vill att
den och den och den ska följa med oss hem.
Jag har dragit ut på det en hel del för jag tyckt det vart lite läskigt
och sen har jag inte velat att Novalie ska följa med någon heller
eftersom jag inte känner föräldrarna,
men idag ska Wilma få följa med oss hem.
Så det kommer bli skoj!
Hoppas bara hon inte ångrar sig i sista sekund : /

Novalie är helt uppslet och lycklig att Wilma ska få följa med oss hem idag.
Vi har planerat en massa skoj som vi ska göra =)

Så nu håller vi tummarna att allt blir bra hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0