1 Januari 2012

Nytt år...
Wooow!
Och 12 som ALLTID vart mitt turnummer.
Hoppas detta blir ett bra år!

Gav inga nyårslöften,
för det håller man ändå aldrig, lite larvigt tycker jag!

Någon annan som gav nyårslöften??

Däremot ska jag börja träna men inte för att det är ett nytt år
utan för att jag måste VERKLIGEN ta tag i det nu...
Så i slutet av januari blir det till och börja med
ett 6 månaders kort på Friskis och Svettis!


Igår på självaste NYÅRSAFTON
så var det jobb som gällde mellan 7-14
sen kom min kära familj/släkt hem till oss.

Till förrätt vart det hemmagjord Skagen på toast

Varmrätt - Potatisgratäng med Oxfile

Efterrätt - Chokladpudding med grädde!

Efter att magen hade fått vila lite så tog vi fram
Hummer, Svenska kräftor, King krab och Ostron!
Lite lyxigt sådär ;)

Mamma med familj åkte vid 22:30 tiden för att
hinna till Eskilstuna och se deras fyrverkerier
och min mormor, Paula och mina 2 kusiner åkte vid 23:45 tiden
för att hinna till Kvarnholmen och se fyrverkerierna där!

Själv stod jag, Patrik och Novalie på våran Balkong
och pussades in det nya året ;)
Jätte mysig dag/kväll igår!

Idag är det som sagt den 1 JANUARI 2012
och den börjar med hemma mys och
ett arbetspass mellan 14:30-21 ;)

VÄLKOMMEN DET NYA ÅRET



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0