Härlig dag idag!

Vilken bra dag jag har haft idag.
Riktig toppen dag!

Shopping i forum med mormor och Novalie.
3 timmar var vi där,
va rätt så slut när vi kom hem så det vart till att vila en stund ;)

Jag köpte en hjälm till Novalie
som hon ska ha på förskolan och
även hemma när det är pulkaåkning m.m.!


Jag fick ett par skor av min mormor
"Uggs" - riktigt sköna och bra kvalite =)



Novalie fick en tröja utav sin gammelmormor!


Sen var jag min mormors coach till att välja kläder
och hon fick med sig en hel del hem
och riktigt glad va hon!
Älskade mormor ♥

Nu på eftermiddagen så drog vi ut hela familjen för att åka pulka,
Novalie hade ritkigt skoj ;)






nu är vi hemma och bara myser...
Novalie fick ta sig ett varmt bad tillsammans med sin Baby Born









En riktigt bra dag och helg =)

Imorgon är det vardag igen och det gillar jag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0