25 år - 12 03 12

jaha då vaknar man upp som en 25 åring!
Grattis till mig ;)


Ska strax gå till jobbet
och i eftermiddag kommer lite folk och fikar!

Novalie får vara hemma idag,
för hennes faster Malin följde med oss hem igår
och sov över här!
Så dom får ha en hemma mys dag !




Igår efter jobbet åkte vi ut till ÖoB och kollade lite
sen bjöd älskade Karro och Kenta på middag!
ÅRETS FÖRSTA GRILLNING!
Såååå gott...
Och alltid lika trevligt och mysigt att vara med dom!

Väl hemma så var man rätt så slut
efter att ha jobbat hela dagen ;)
Men det vart det värt!

Väl hemma så vart det att se BB
och sen somnade man gott ;)


Nej nu måste jag fixa det sista och väcka Malin eftersom Novalie är vaken!
Hörs kanske senare ;)

Min födelsedagspresent från min stora älskling
blir det som vi ska göra på Lördag: Helkroppsmassage 50 minuter
och bubbla bubbelpool 1 timme och sen ett restaurangbesök!
Och av båda mina älsklingar fick jag detta:






Kommentarer
Postat av: Carro - Mammaliv & Foto

Grattis!

2012-03-12 @ 08:04:34
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0