It's time 4 workiii workiiiiii ;)

Efter 3 dagar hemma så klättrar jag på väggarna!
Så imorse ringe jag och friskanmälde mig.
Men halsen krånglar fortfarande och huvudet känns lite tungt!
Men what a hääääääck....
Bara köra påååå

Det jag e mest frustrerad över är att jag inte kan träna
i mina nya byxor och sola solarium!
Har recis fått en fin liten "bränna" på kroppen,
men nu ser man väl ut som ett LL igen (Levande Lik)


GAAAAAAAAAAAHHHH!


Ska hämta Novalie strax från förskolan
men först blir det en sväng förbi centrum och
köpa något slemlösande och alvedon!
Så jag överlever helgen på jobbet!


Det bara kryper i kroppen på mig,
vaknade 07:30 imorse, kollade på 2 filmer och
somnade runt 11:30 igen och vaknade vid 13,
Har sovit för mycket dessa 3 dagar så man e ju rätt seg för det!

Nej på med lite musik och dricka kaffe ;)

TJIIIIING!

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad jobbigt att du är sjuk :( om du inte känner dig helt hundra så kanske du borde stanna hemma så du inte blir jätte sjuk sen, men samtidigt så förstår jag din frustration. Man vill ju inte gå hemma för länge. Det är som du säger, man klättrar på väggarna! :) hoppas du blir frisk snart! Kram

2012-03-22 @ 16:11:13
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0