Morrn morrn ;)

Last day at work sen e jag långledig (fredag, lördag & söndag)

Har knappt bloggat någonting men det beror på att jag BARA har jobbat,
har ju vart sjuk och hostjäveln sitter fortfarande i
så det har inte vart någon träning för mig heller på 2 veckor.
men förhoppningsvis kan jag börja på måndag igen!

Skulle sålt Novalies barnvagn igår men jag ångrade mig,
vet inte om det har med att göra att jag inte vill inse att min älskade lilla skit brjar bli stor?!
Men vagnen får stanna ett tag till ;)

Hade ju tänkt att ta hem våran paraplyvagn
från min mamma i helgen men just på våren/sommaren
så gillar vi att åka in till stan och promenera
och då är inte det den smidigaste vagnen,
så det är nog bra att ha kvar våran ett tag till ;)

Jaha vad har mer hänt förutom att jag har jobbat.
Min morbror P var på besök i förrgår...






Sen fick jag något ryck och skulle rensa alla våra pärmar här hemma!
Det tog ca 3 timmar att gå igenom alla papper
men nu är pärmarna ÄNTLIGEN färdigrensade...
Hade sparat på lönespecar och räkningar från 2004/2006 haha låååångt tid !

KASTAS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0