Nyklippt!

Goooood morgooooooooon :)
Herregud, somnade strax efter 19 igår och vaknade vid 6 tiden imorse!
Känner mig utvilad och pigg !

Novalie sover fortfarande och hon får sova tills hon vaknar.

Igår efter jobbet hämtade jag Novalie sen gick jag och klippte mig.
Jag har ju världens bästa frisör ;)





Behöll längen men klippte bort det som var slitet
och klippte upp det lite mer både fram och bak ;)
Riktigt nöjd vart jag !
Känns så skönt och ha klippt håret...Fräscht!

Ska lämna Novalie på förskolan till kl 9 sen drar jag vidare till gymmet!
Ska jag blir så skönt coh få träna idag och även ha ett schema att gå efter =)

Sen e det helg hörrni !
Wiiieee så sköööönt...

Nu vaknade Novalie också,
så nu blir det morgonmys ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sätt i röd hårfärg, så blir det ännu snyggare

2012-03-16 @ 11:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0