Solen skiner ännu !

Det här vädret gör en lycklig och glad
både inombords och så syns det nog utåt också!

Jag har haft en kanon bra dag idag.

Lämnade Novalie till 9 på förskolan sen åkte
jag och min arbetskamrat Maria till Gustavsbergs hamn 
och tog en liten prommis!
Sen gick vi förbi lite affärer,
dom har så grymt fina och mysiga affärer längst hamnen
och idag shoppade jag faktiskt lite,
släppte plånboken lös helt enkelt ;)

Detta fick komma med hem idag!

Kläder till Novalie!






3 bokstöd till Novalies bokhylla!
det kommer som sagt vara Cup Cakes inspirerat
i hennes rum väldigt snart ;)


Fruktskål från Kosta Boda


Efter prommisen och shoppingen så vart det en feeeeeeet Sushi till lunch ;)
Bästa stället ♥




Bjuder på bilder på mig och Maria ;)






Efter lunchen gick vi och kollade på lite badrumsgrejer.
maria håller på och gör om hemma hos sig så hon ville få lite inspiration!
HA HA dessa toaletter kan hon ju välja HA HA









Coola men jag vette fan hur dom tänkte
med den toaletten som hade en massa hål i sig hehe ;)


Just nu står middagen i ugnen!
Idag blir det kassler och risgratäng
och jag har även lyxat till det med en efterrätt idag ;)
Får se om det är gott!


Kommentarer
Postat av: Emeliie

Ascoola toaletter!

2012-05-07 @ 23:35:33
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0