Bra dag...

Magen är mätt,
ungen i badet och
jag framför dumburken....
 
God eftermiddag gott folk ;)
 
Haft en bra dag på jobbet idag och ett givande APT möte...
Gjorde även godaste Spenatsoppan på jobbet.... MUMMS!!!
 
Efter jobbet gick jag och hämtade ut min nya kompis ;)
 
 
Snacka om bra service och snabb leverans...
Tummen upp för TELE 2
 
Sen har även Novalies förskolefoton kommit,
eller rättare sagt koden till deras hemsida där jag kan logga in och se dom...
Jätte fina och häftiga kort,
blir till att beställa några sen ;)
 
 

Ni kan ju gissa vem som va överlycklig av att gå till förskolan imorse!!!
SNÖ SNÖ SNÖÖÖÖÖ BARN ÄLSKAR SNÖÖÖÖÖÖ...
 
 
Ja lite kul tyckte väl jag också att det var ;) HA HA
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0