Emma = Tröttmössa

Herreguuuuuuud gott folk...
Somnade strax efter 19 tiden igår kväll tillsammans med Novalie.
Vilket resulterade i att jag vaknade 03:20 och va pigg,
Tvingade mig själv att somna om och somnade runt 03:40 tiden
och vaknade inte igen först klockan ringde vid 05:15!
 
Aja nu är vi uppe iaf..
Patrik har gått till jobbet,
Och om en liten stund ska jag och Novalie börja röra oss...
 
 
Idag är det fredaaaaaaag wiiiieeeee ;)
sååååå skönt =)
Sen är det även min lediga helg,
men däremot har jag tagit ett extra pass imorgon bitti mellan 07:30-12
Helt ok tid för mig ;)
 
 
 
Jag håller verkligen tummarna att min beställning kommer från CDON idag,
tror det kommer på måndag men man kan ju alltid hoppas!
 
Har beställt PS3 Rayman och Zumba och tillbehör till PS3.
Sen har jag även beställt min efterlängtade bok FEMTIO NYANSER AV MÖRKER!
Nu har jag verkligen något att se fram emot ;)
 
Hoppas ni alla får en bra fredag!
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0