Ögonen går i kors!!!

Är sååååå fruktansvärt trött...
Har hostat hela natten och morgonen...
Hostar så jag spyr - trevligt!!! :(
 
Ska strax gå och lämna Novalie sen hem och försöka vila en stund
Jobbar 13-21 idag....
Vill verkligen hålla ut och inte vara sjuk från jobbet!!!
Än så länge känner jag mig ju OK,
men den här hostan är skit jobbig!
Och även rösten är f*cked up!!!!
Har inte rökt sen 07:30 igår morse,
det är ju hela 24,5 timmar!!!
Och så har jag inte använt rösten speciellt mycket,
men ändå blir det inge bättre...
Aja det blir som det blir!!!
 
Vill helt enkelt vara frisk till helgen
så jag kan umgås med min stora älskling ♥
Vill verkligen gå på Bio och se Breaking Dawn del 2
 
 
Hoppas ni alla får en bra Onsdag
för det ska jag försöka ha ;)
 
En bild på mitt hjärta!
Härligt röd ungen är runt munnen...♥
Standard för barn att slicka sig runt munnen när det är kallt ute haha  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0