Dagen med stor D är här...

Shit alltså...
Jag fattar inte varför man är så fruktansvärt nervös när man ska besikta bilen,
Någon annan som också brukar vara det (förutom min mamma haha)
 
Jag tänker ju mig in i värsta senariot,
att det blir körförbud på en gång (går det ens?)
Att bilen rasar ihop där, den kanske exploderar haha
eller att det kommer kosta multum och fixa det som måste fixas...
Ja ni fattar - jag tänker det VÄRSTA!!!
 
Men samtidigt så kan man ju också rulla därifrån
med blankt papper ;)
Aja det återstår och se huaaaaaa..... haha
 
Sen blir det som sagt lite shopping,
kan nog behövas hahaha
 
 
Längtar som fasen till helgen,
min älskade mamma fyller hela 45 år
så vi åker dit och sover över och umgås ♥
Ska bli så mysigt så...
 
Nej nu ska jag äta upp min gröt och makea mig lite ;)
Om en stund kommer kära Maria ;)
 
Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0