Fan va skööööööööönt!!!!

Halloj!
Äntligen hemma igen efter läkarbesök o möte m.m.....
 
När jag hämtade Novalie så fick vi med oss en gäst ;)
Novalies kompis Wilma.
Så idag har hon en kompis med sig och dom leker så bra i Novalies rum just nu,
sen blir det middag ;)
Texmex fisk med ris.... MÖMS!!!
 
Imorse efter att jag lämnade Novalie på förskolan så gick jag faktiskt en PW på ca 30 minuter,
kom hem rätt så svettig så det vart en dusch!
Men fasen så skönt det är och gå i rask takt och lyssna på grym musik.
Jag gillar't men det svåra är ju att hålla fast vid det och göra det till en vana.
Men som sagt så mår jag ju bra av det och behöver det!
Så jag ska verkligeeeeeeeeen FÖRSÖKA!!!
 
Nu till det roliga!!!
 
YAAAAAIIIII äntligeeeeen.....
Im soooooo HAPPY!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0