Fredag 7 September

Shit va tiden går fort,
snart e julen här :P hehe!
 
Fredag som sagt, men det känns inte!
Det är ju min arbetshelg.
Idag väntar ett 13-20 pass...
 
Ska lämna Novalie på förskolan till 9 sen ta en PW
och sen hem och ta det lugnt tills jag börjar jobba.
 
Igår när vi skulle åka till Coopen i G-berg så lät min älskade Nappe nå fruktansvärt,
visserligen har jag inte kört honom på ca 1 vecka så bromsarna lät en del.
Men vi åkte till min svärfar och han fick provköra,
han tror nått om nå bromsklossar,skivor m.m!
Aja det återstår och se vad det är,
har ju besiktning den 25e.
Men jag får verkligen ont i magen när min lilla Nappe inte går som den ska,
fast efter ett tag slutade den låta och vi begav oss till Coopen!
 
I ett par dagar nu har jag och Patrik kollat HEMNET och drömt oss bort,
vi pratade om sparande och om framtiden.
Lägenheterna/Radhusen är inte speciellt billiga i Nacka
och det är ju här vi vill bo.
 
Men vi kom fram till att om vi sparar 5000:- i månaden i 5 år
så har vi sparat ihop 300 000:- till insattsen haha Lycka till ;)
Visserligen kan vi spara så mycket, men då måste vi fan leva snålt.
Men som sagt så är det ju en livsinvestering.
Aja vi får väll se hur det blir med den saken hehe!
 
Neee nu till lite bilder ;)
 
PW i orminge från i onsdags
Helt slut när jag kom hem ;)
Novisen och Wilmisen
Mitt allt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0