Låter som en häxa!

HA HA shit va jag låter när jag pratar,
får vara tyst resten av veckan så slipper folk höra min röst haha...
 
Ringde jobbet och sa att jag är åter imorgon kväll.
Pallar fan inte sitta hemma mer,
känner mig fortfarande lite sisådär,
men jag smittar ju inte och skulle det bli jobbigt
så får jag väll lov och knapra lite ipren ;)
Allt löser sig !
 
Vaknade vid 07:30 tiden,
känner mig rätt så utvilad.
Måste ner till centrum strax och handla lite,
sen blir det att ta det lugnt resten av dagen.
 
Senast 14 är Novisen hemma igen,
fasen va jag saknar henne när hon är borta.
Min älskade lilla prinsessa ♥
 
Igår kväll va vi på föräldramöte,
det va trevligt men jag vart lite irriterad...
Chefen kom in och frågade: vill ni att era barn blir fotograferade detta år??
Ehhhh ÄR INTE DET EN SJÄLVKLARHET???
Klart barnen ska fotas 1 gång/ år...
Jag som alltid köper det störtsa fotot och ramar in här i vardagsrummet.
Jag hoppas verkligen att dom fotar annars blir jag fan tokiiiig...
 
Aja efter föräldramötet gick vi hem,
tappade upp ett varmt bad och vi båda badade och pratade en hel del.
Super mysigt =)
Sen vart det lite TV tittande och sen slocknade vi båda 2...
 
Nehe om man skulle dra sig mot centrum så man har det gjort ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är ingen självklarhet! På Alicias förskola fotograferar dom inte, alltså ingen fotograf som kommer dit och fotar så att man får hem bilder som man kan välja ut. Jag tycker det är skit tråkigt! Jag har många kompisar vars barn blir fotograferade. Vet inte varför dom inte gör det på hennes förskola. Jag tror att deras ursäkt är att det blir för stökigt för både personal och barn med tanke på att vissa är så små och har ingen glädje att fotograferas. Dom tar bara några enstaka bilder som dom sedan lägger in i dokumentationspärmen. Jag tycker det är skit trist! Som förälder så vill man ju ha fotografi från förskolan.. Men men.. Man kan ju inte få allt här i världen! :) hoppas du blir frisk snart! Kram

Svar: Nej det kanske inte är en självklarhet längre... men när jag växte upp så var det de, så det e väl därför jag reagerar... jag hoppas som sagt att dom fotograferar, annars får väll jag ta egna foton haha ;) men nu har vi ju i 2 år i rad köpt fotografier och jag vill ju självklart att dom ska fortsätta så man har en "dagis" bild för varje år, och sen kommer ju skolfotona ;)... aja vi får väll se hur dom gör! känner mig lite bättre och har "friskat" mig nu, så imorrn blir det jobb och resten av helgen ;) kram
Emma

2012-09-20 @ 08:42:24
URL: http://youremyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0