Ledig = mor & dotter dag ♥

Åhhhh va härligt att vakna upp och inse att man är ledig idag =)
Det behövs verkligen kan jag lova!
 
Novalie ville vara hemma med mig idag,
så glad vart jag ♥
 
Igår efter jobbet gick jag och handlade lite på Konsum,
vart ingredienser till Pajalagröt ;) Smaskens...
Och sen en hårfärg...
 
De flesta ingredienserna till pajalagröten har legat i vatten under natten

Så nu ska jag bara tillsätta Havrekli och Fiberhavregryn
och koka det några minuter så är det färdigt sen ;)
Riktigt god gröt är vad det är!!!
 
Nya färgen i håret vart Dark Mocha.
Håret är lite mörkare än på bilden,
men det vart OK =)
 
Nej nu ska jag morgon läsa lite bloggar
innan jag börjar med frukosten ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0