Lördag morgon = WORK!!!

Dags att kila till jobbet strax.
Alla sover här hemma!
Så just nu är det bara jag som är vaken och njuter av en kopp kaffe.
Som sagt ett 7-14 pass är det som väntar idag,
sen har vi inga direkta planer.
 
Igår hittade jag en hemsida med en massa leksaker,
Novalie gillar ju Ariel,
så där ska jag nog beställa en del grejer.
Jag har ju vart ute efter t.ex en Ariel barbie docka där hon har sin stjärtfena,
men det som finns på BR är Ariel med ben.
Tycker det blir fel och tror att Novalie kommer undra efetrsom hon jämt nämner att ariel
har fiskben ;)
 
Så nu har jag som sagt hittat denna hemsida med en ritkig Ariel ;)
Sen som sagt så har dom MASSA mer skoj på sidan.
Så Novalies födelsedagspresenter lär ju vara därifrån ;)
 
Nej ni får ha det så bra,
nu måste jag dra!
 
CIAOoOoOo

Kommentarer
Postat av: Carro - Foto

Vad heter sidan?

Svar: www.eorutoys.se
Emma

2012-09-08 @ 10:46:21
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0