Söndag 16 September

Morrn morrn....
Nu är jag och Novisen uppe.
 
Novalie tittar på film och jag sitter framför dumburken och dricker kaffe,
Patrik sover än...
 
Verkar bli härligt väder idag,
solen skiner men kallt är det än så länge!
 
Idag blir det eventuellt IKEA och Toys R us.
Får se först hur Patrik mår ;)
Annars får jag väll åka själv hehe...
 
 
Ska göra lite frukost åt mig och Novalie nu
sen blir det en varm dusch för min del...
 
Ikväll blir det att ta det lugnt,
har en tuff vecka framför mig!!!
 
Måndag - Jobba 7-12 på ena jobbet, Jobba 14:30-21 på andra jobbet
Tisdag - Jobba 7:30-14
Onsdag - ledig men föräldramöte 18:30-20 på förskolan
Torsdag - Jobba 7:30-14
Fredag - Jobba 13-20
Lördag - Jobba 7-14
Söndag - Jobba 8-18
 
Ja, härlig vecka det här :P hehe
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh jag älskar både toys'rus och Ikea. :) hoppas ni hittar nåt till Novalie. Kram

Svar: Vi hitta lite grejer =)
Emma

2012-09-16 @ 10:32:06
URL: http://youremyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0