Söndag 9 September

Vaknar upp vid 06:30 på strååååålande humör.
Idag blir det att vara på jobbet nästan hela dagen/kvällen,
jobbar ett 8-19 pass idag!
Men det ser jag fram emot.
 
Inatt vid 02:50 tiden hör jag hur min mobil vibrerar,
kikar på den och ser nått jätte konstigt nummer.
Svarade ABSOLUT INTE!
Tycker det är sjukt läskigt såntdär...
 
 
Har ggolat runt lite nu på morgonkvisten.
Och detta nummer är från UK...
Och om jag förstått det rätt så har jag fått detta samtal pga
att jag har deltagit i en tävling på facbeook angående vinst på 10.000
till julklappar...
Aaaaa det va iaf sista gången jag gör nå sånt !
hehe SCARYYYYYYY!!!!!
 
Ne nu måste jag fixa det sista och sen dra till jobbet!
 
 
TREVLIG SÖNDAG ALLIHOPA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0