Tisdag 11 September

GÖÖÖÖD MÖÖÖÖÖÖÖRNIIIIING ;)
 
Passbyte för mig idag.
Skulle ha jobbat 13-20 enligt schema,
men fick jobba 7:30-14 istället.
Fine för mig, älskar att sluta 14 och ha nästan
resten av dagen till och göra det man vill ;)
 
Så har precis slängt på ett face och sitter nu och dricker lite kaffe,
ska börja gå om en stund och lämna sessan först på förskolan och sen gå till jobbet!
 
Igår kväll vart jag rastlös så först satt jag ett tag och skrev i min receptbok
men sen bestämde vi oss för att åka till Ica Maxi.
Mysigt och gå runt där och kolla lite ;)
Behövde ändå köpa mjölk hem och även köra lite med Nappe.
Känns som att bilen bara står nu för tiden...
Shit snart ska ha besiktas också :/ iiihhhh... NERVÖS!
 
Aja har inge mer vettigt att skriva...
 
Visst vart håret mörkt! ;)

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0