Tjejkväll!

Halloj gott folk!
Hoppas allt är bra ;)

Igår åkte jag ju hem till Savis och vi gjorde räksallad och drack goda drinkar tillsammans!
Snacka en massa som bara tjejer kan ;)
Riktigt skoj o mysigt va det!
Det vart inte så mycket alkoholintag, vilket jag är glad över idag, både jag o savis sa det : att fan va skönt och må bra imorgon men ändå haft trevligt under kvällen!
Visserligen vart det lite sent, va hemma runt 01:40 tiden så lite seg är man idag, men annars mår jag bra ;)


Vaknade strax efter 9 tiden imorse, kollade lite på tv medan Patrik o Novalie gick ut i lekparken, sen när dom kom hem så tog jag och Novalie ett varmt bad! riktigt skönt med tanke på att det är så kallt hemma hos oss, dags för Wallenstam o sätta på värmen tycker jag!!! brrrrr.... men nu är jag varm igen efter badet plus att jag har varma tofflor på mig ;)

Just nu vilar Novalie sen när hon vaknar så ska vi ner till centrum o handla lite inför veckans middagar ;)
Idag blir det Tacos till middag och bara söndagsmys ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0