Veckans Schema...

Lugn stund... va e det??
Alltid har man någon inplanerat hehe!
 
Kollade precis i almanackan hur min vecka ser ut hmmm....
Så här ser min kommande vecka ut!
 
Måndag - jobba 14:30-21
Tisdag - Jobba 07:30-14
Onsdag - Läkarbesök 11:00
Obligatoriskt apt möte på jobbet 13:15-14:15
(egentligen min enda lediga dag på hela veckan)
Torsdag - jobba 07:30-14
Fredag - jobba 13-20
Lördag - jobba 7-14
Söndag - jobba 8-19
 
Så här kan vi inte tala om att jag inte har nått att göra haha ;)
Tur att man trivs på jobbet så bra! ;D
 
 
Idag har vi haft bästa svärmor och bästa svägerska Mulle på fika besök.
Alltid lika trevligt när dom kommer...
 
(och imorrn ska jag hålla tummarna wiiiieeeee)
 
 
Imorrn ska även Patrik på fotboll så Novalie vart ju överlycklig
när hon fick veta att faster Malin och farmor Pia
kommer och hämtar henne på förskolan!
Sen åker dom hem när jag kommer hem från jobbet efter 21 tiden.
 
Aja efter att dom åkte idag så gjorde jag Tacos till oss
och sen vart det middag i vardagsrummet och tittade på film ;)
Så mysigt...
Nu fortsätter söndagskvällen i soffan framför fler filmer...
 
Ha det så gött ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0