Ibland behöver man en paus

En paus från att vara mamma!
Novalie har kommit in i en trotsperiod och även en liten besatthetsperiod av mig! Det är bara jag som gäller, inte pappa!
Det kan kännas lite jobbigt till o från då man inte får vara ifred!
Så igår va det riktigt jobbigt, Jag jobbade först 7-12 på mitt andra jobb, sen hem emellen, utv.samtal för Novalie, laga middag och Novalie runt benen och sen tillbaka och jobba 17-20. Så jag ringde Novalies kära moster Malin, och hon ville mer än gärna ha Novalie över natten ;)

Så när jag kom hem hade Novalie åkt och jag och Patrik fick lite egentid! Vi kollade på skräckfilm och moffade i oss onyttigheter hehe.
Det är nog bra för alla oss att få sakna varandra och skönt för Novalie att komma bort lite!
Nu är det ju bara över natten men ändå ;)
Idag jobbar jag 15-21 och jag vaknade av mig själv strax efter 8... såååå skönt!!!

Idag tar jag dagen som den kommer innan jag börjar jobba!
Trist bara att varken tv eller bredband fungerar, så nu sitter jag vid köksbordet under tystnad o bloggar från mobilen o dricker kaffe hehe...

Ha en trevlig helg ;)
För det tänker jag ha på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0