Godmorgon Måndaaaag ♥

Ny dag och ny vecka!
 
Idag är det jobb till 13:30 som gäller,
Novalie ska vara ledig med sin farmor idag
så kl 7 ska vi möta henne ute på parkeringen.
 
Igår jobbade jag extra som resurs,
riktigt skönt o bra pass det där ;)
 

På onsdag ska vi som sagt till banken och skriva de sista papprena på
lånet för lägenheten, tänk att det är våran lägenhet snart!
 
Drömmer mig bort varje dag angående lägenheten,
vad man vill fixa m.m.
 
Prio 1 kommer att vara nytt golv i hela lägenheten
och ett nytt kök!
 
Jag skulle vilja ha ett vitt kök med vita skåp blandat med vitrinskåp men spottar i
Sen hade jag tänkt mig caffelatte/beige minikakel eller vad det heter också!
 
Golvena hade vi tänkt oss i ljus parkett i hela lägenheten
och så vill jag inte ha nå trösklar eller va det heter!
 
Ja man får försöka måla upp det så man vet på ett ungefär hur det skulle se ut!
Kul ska det bli iaf ;)
 
 
God morgon iaf och hoppas ni får en bra dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0