Onsdag 7 augusti

Uppe med tuppen även denna dag
även fast jag börjar kl 13
 
Idag ska Novalie till Skansen med sin farmor, sin kusin och sina 2 fastrar.
Så då slipper hon gå på förskolan till 16:45. SKÖNT!
 
Imorgon jobbar jag bara till 13:30 sen är jag ledig fre, lör, sön ;)
 
Kommer ni ihåg H&M kläderna jag la upp förut som jag ville ha
dom va jag tvungen att beställa strax efter, för jag vart kär i kläderna ;)
Så dom borde komma denna vecka,
förutom 1 tröja som kommer i slutet på augusti!
Hoppas kläderna sitter bra,
jag brukar inte beställa kläder på nätet pga att det kan vara för stora eller för små
och så orkar jag inte med processen att skicka tillbaka m.m.
Men har hört att H&M inte är krångliga så nu har jag testat iaf så får vi se hur det går ;)
 
 
När farmor hämtat Novalie så beger jag mig ut på min morgon PW
Nu ska det här fanimej bli en rutin varje daaaaaag!!!!
Måtte jag inte ge upp! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0