Shiiiit va trött jag är

God morgon gott folk!
Snacka om att det var en intensiv dag igår.
 
Det var ju som sagt första arbetsdagen efter semestern,
var så exited så jag satt knappt på hela arbetspasset!
Jobbade på och hade det bra.
Efter jobbet hämtade jag Novalie och sen gick vi hemåt,
Novalie var på gården och lekte med några kompisar medans jag städade balkongen
och fixade middagen.
 
Efter middagen åkte vi direkt till "bagarn" och badade.
Där vi även träffade upp Pia, Malin, karro, kenta och barnen...
Simmade/badade ett tag och sen åkte vi hem runt 19 tiden.
 
Då gick jag ut på en PW med Verra
och var hemma vid 20:30!
 
Väldigt intensiv men skön dag...
 
Idag lämnar jag Novalie till 9
sen blir det morgon prommis
och sen jobb mellan 14-20:30
 
 
Vad gör ni andra idag?
Fortfarande semester eller börjat jobba?

Kommentarer
Postat av: Therese

Oj det var en intensiv dag för er! Men samtidigt skönt att ha massor att göra också kan jag tänka mig :) jag börjar jobba på fredag fast jag egentligen är ledig men det är planeringsdag som jag måste vara med på sen är det tillbaka till verkligheten igen som gäller. Helst av allt vill jag vara lååååång ledig. Känner inte för att börja jobba igen. Haha! Ha en bra dag! Kram

Svar: Ja det va riktigt skönt... man blir ju tröttare på ett annat sätt när man håller igång ;)... men det är väl skönt med en mjukstart på fredag ;).... Neee usch för att vara lång ledig, jag skulle börja klättra på väggarna, älskar att jobba hehe ;) Kram
Emma

2013-08-06 @ 09:06:47
URL: http://youremyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0