Snuva

Både jag och Novalie vaknar med snuva och nysningar!
Hoppas det inte blir mer än så här.
 
Ingen feber eller så men snorigt är det.
 
Idag är det tandläkaren som gäller för mig
och sen jobb mellan 13:30-20:30
 
Hoppas mina tänder mår bra ;)
Skönt och å dit ibland och få dom "rensade"
lite då och då hehe...
 
 
I lördags efter jobbet åkte jag, Patrik och Novalie till IKEA och tittade på kök
Nu vet vi vilka luckor vi vill ha men vet inte riktigt hur vi ska få till det.
Ikeas köksplanerare är inte helt enkelt...
Längtar tills den dagen då allt är klart!
Min dröm har alltid varit att ha ett fint kök
eftersom att jag älskar att laga mat.
Ja vi får se när allt blir klart m.m.
Skulle kanske tippa på i slutet på detta år eller början av nästa!
 
På onsdag ska betalningen ske för våran lägenhet,
sen är det "våran"!
Känns helt underbart...
 
Dom här luckorna vill vi ha
 
Sen vill vi ha en bänkskiva i ek eller nått mörkare!
Sen skulle vi vilja ha "vitt tegel" - (typ där det är grönt på bilden)
 
Svårt o förklara när man inte har någon bild,
men hoppas ni förstår lite granna ;)
 
Tror det skulle bli skitfint,
ljust och fräscht!
Va tror ni??
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt med EGEN lägenhet! :) Vi flyttar till hus i December längtar som tuuuusan!

Svar: Jaaa super mysigt =)... jag e mer än lägenhets tjej än hus, men skulle kunna tänka mig radhus i framtiden ;)
Emma

2013-08-26 @ 08:24:51
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: Carro

Haha jag var precis som dig innan det skulle bara vara lägenhet men det känns som att hustankarna växte sig starkare med åren iallafall :)

Svar: jaha jaaa det kanske dom gör, det vet man ju aldrig ;)
Emma

2013-08-26 @ 09:24:49
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0