Andra Advent

God morgon Bloggen!
Hoppas allt är bra med er som läser.
Här hemma är allt toppen,
vi njuter av den lediga helgen tillsammans och bara är.
 
I fredags vartdet såklart idolfinalen vi tittade på.
Hade även min mormor sovandes över här.
Fredagens middag bestod av Fiskgryta med Saffran och vitlöksbaguette,
har gjort den tidigare förut och lika god var den denna gång.
 
 
Igår strosade vi runt med pyjamas rätt länge
och Novalie ville såklart ut med grannkompisen och leka i snön!
Sen vid lunchtid åkte vi till Gustavsberg och åt Sushilunch.
Sen hem, kollade på film och vilade!
På kvällen valde vi att klä granen och pynta till Novalies rum lite granna.
 
Resultatet
 
Novalies rum
 
 
Granen
 
 
 
Angående graviditeten så är jag i v 14 (13+3)
Och i detta mellan stadie innan magen verkligen syns så känner man sig mer
tjock än gravid...
Men så är det ju och bara gilla läget hehe ;)
Sen gick jag upp ett par härliga kilon precis i början också
eftersom jag slutade röka (åt massoooooor då)
 
 
 
Nej nu ska jag hjälpa Novalie att plocka fram resten av frukosten,
sen ska vi tända det andra ljuset och bara ta det lugnt ett tag!
 
Kommer kanske in senare med ett inlägg ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0