Ibland måste man...

Stanna upp - känna efter - ta tag i saker!
 
Vilket jag gjort och det känns redan mycket bättre.
 
Har inte bloggat på ett tag och har även ingen facebook
Facebooken har jag just nu inga planer på att ta tillbaka,
känns verkligen skönt att slippa det och sen så märker man ju vilka som hör av sig
och vilka som bara sitter och glor på mina statusar av ren nyfikenhet.
Ni är inte många som hör av er men ni som gjort/gör det är sanna vänner i grund o botten
och jag älskar er otroligt mycket!
Ni vet vilka ni är...
 
Att blogga har alltid vart som ett lugn för mig
Att få skriva av sig om dagen som gått
och hur man mår osv...
Så jag ska ge det ett försök igen.
För blogga är kul ( enligt mig )
 
jaha vad har hänt sen sist jag bloggat då?
Jo jag har tagit tag i mig själv, tränat på,
umgåtts med min älskade familj och så har min
Älskade Verra, Magnus och Emilia kommit hem.
jag känner mig verkligen komplett nu!!!
Sooooooom jag har längtat efter dom ♥
 
Fick en massa fina presenter ifrån Thailand
men en som är min absoluta favorit är ett armand som kommer från Buddha
och det är munkar som gjort det och även välsignat den...
jag älskar den sååååååååå mycket!!!
 
 
Novalie är överlycklig att Emilia är hemma igen ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har saknat ditt bloggande. Hoppas du och familjen mår bra. Kram!

Svar: Va kul att man varit lite saknad iaf ;) men nu är jag tillbaka... Vi mår bara bra =) kram
Emma

2013-02-21 @ 18:03:45
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: Veronika

Å jag har saknat dig min älskade vän <3 vi ses i morgon gumman :)

Svar: Det gör vi... fredagsmyyyyyyyyyyyyys på hög nivå hahaha ;)
Emma

2013-02-21 @ 19:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0