Ledig 2 dagar nu =)

Skönt med 2 lediga dagar nu...
Måste ladda upp inför helgsjobbet..
Känns lite läskigt men det kommer nog gå galant ;)
 
 
Idag ska jag och älskade Verra till IKEA och glo lite...
Jag ska bla titta lite på vardagsrumsmöbler!
 
Vi tänkte åka förbi Bygg Ole och äta frukost där
och det passar ganska bra
för då kan jag lämna tillbaka lånetapetboken som vi lånade hem därifrån igår.
Vi ville jämföra hur det såg ut med den nya fondväggen med våra gråa tapeter
och vi tror det kan bli riktigt bra!
Så jag beställer nog fondtapeterna idag =)
 
Ska bli kul att få göra om lite här hemma...
 
Sen i em kommer Novalies farmor på besök,
det va ett tag sen man träffade henne,
så det blir trevligt =)
 
 
Hur ser era planer ut för dagen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0