Tisdag 26/2 - 2013

Löningsdag idag... Tackar och Bockar hehe ;)
Alltid lika skoj och få lönen in på kontot!
och speciellt när nästan alla räkningar redan är betalda ;)
Skönt att vi är 2 med inkomst
Den ena får den 15e varje månad och den andre den 26e!
 
Om en liten stund ska jag och Novalie bege oss mot förskolan
sen ska jag vidare till jobbet.
 
Efter jobbet ska jag hämta Novalie sen
har hon frisörtid kl 14:30
Ska bli kul och se hur det nya frippan blir på henne ;)
 
Igår va jag som sagt hemma hos Veronika m familj.
Vi hjälptes åt att tapetsera ett rum,
eller Magnus gjorde det mesta men vi var sociala iaf haha
Sen satt vi och planerade lite inför mitt vardagsrum här hemma,
att man aldrig kan bestämma sig och ta tag i saker och ting,
jag velar så jäkla mycket!
Men nu är vi inne på att behålla det gråa och
tapetsera med en likadan fondvägg som vi ville ha innan
fast denna är med gråa blommor
(den innan va med lila blommor och så tänkte vi ha vita väggar)
men nu är fondväggen ändrad till denna!
 
Och sen är målet att ha vita möbler i vardagsrummet
Bla denna snygga tv bänk med hyllor m.m.
 
vad tror ni om det??
 
Sen fick jag min födelsedagspresent ifrån Verra och Mange...
Lite för tidigt men så är det när man inte kan hålla sig ;) hehe
Jag älskar den !!!
 
 
Nehe nu måste vi fixa det sista innan vi ska börja gå...
Ha en bra dag önskar vi till er ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0