Vissa dagar är tyngre än andra!

Nu menar jag ju sjävklart Gabriel.
 
Även fast jag "bara" är gudmor åt honom
Så känns det fruktansvärt jobbigt vissa dagar...
 
Tankar kommer och går!
 
Som nu på kvällen då min mammas väninna
mejlat ett jättefint bildspel som dom ska ha på hennes sons dop!
Det va verkligen jätte fint och vackert!
 
Men medans jag satt och kollade på videon så bara knöt det sig i magen på mig
En stor klump samlades i halsen och jag ville bara gråta och skrika rakt ut!
 
Det där kunde ha varit Gabriels bildspel till hans dop...
 
 
En ängel har lämnat oss alldeles för tidigt!
 
 
Imorgon eller på söndag ska vi till Gabbe och hälsa på!
Har köpt denna till honom ♥
 

Kommentarer
Postat av: veronika

Vissa dagar är definitivt tyngre än andra. Och jag känner alltid så som du beskrev, att man blir så glad för andras skull kring bebisar men man kan inte undgå att tänka på Gabbe.

Vilken fin liten bebis du hittat , är så glad att du finns fina du <3
Jag älskar dig vännen

Svar: Älskar dig med.... Nu är det inte långt kvar innan vi ses igen <3 <3 <3... saknar er nå otroligt mycket!!!
Emma

2013-02-09 @ 02:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0