Fredag morgon = Vab

Morrn morrn people :P
 
Fredag morgon och min tur att vabba,
vi har kört varannan dag här hemma med Novalie.
Halsontet har släppt (3e dagen med penicillin idag)
Men däremot har hon fått hosta ;/
Hostar lite då och då...
 
Tur att det är helg så hon får vila ut
och sen är jag ledig måndag och tisdag
om det är så att Novalie inte skulle känna sig bättre!
Så det känns ju bra.
 
 
Igår kväll drog jag till gymmet och träffade upp min förra arbetskollega Fam
Vi körde 45 minuter spinning och sen lite armar.
Fasen va det kändes i mina lår igår,
först hade jag redan träningsvärk i dom men sen vart det värre med ett spinningpass!
men idag känns det OK ;)
Åhhh va kul det va med spinning...
Hög musik och peppande ord från instruktören
gör så att man biter ihop och bara köööööööööör!!!
Får se om det blir gymmet ikväll när Patrik komer hem,
för sen har jag ingen bil imorgon
och på söndag jobbar jag 8-19 så då kommer jag INGENSTANS =(
 
Som sagt vab idag...
Får se vad jag och Pluttis hittar på,
rensa bland hennes leksaker kanske?! haha...
 
Nej nu ska jag sätta igång en maskin tvätt så man får något vettigt gjort idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0