Härlig dag men nu e jag trött

Halloj gott folk
Äntligen ledig efter en tuff arbetshelg!

Idag har jag fått mitt hår fixat hos en frisör, slingade o färgade håret och klippte av en hel del ;)

Så nu har jag halvlångt hår och ljusbrun/guldig hårfärg ;)
Tack underbara Karro för detta!
Jag är så glad att jag fick detta av dig...

Det vart många timmar på salongen och Novalie var med oss pga hennes hosta, så hon fick en "vilodag" idag med!

Efter frisören vart det middag och fika hos Patriks storasyster som fyller år idag, vi kom hem strax efter 20 tiden (och vi åkte hemifrån vid 9:30 tiden imorse) lång dag - men bara kuligheter!!


Imorgon är jag också ledig, men Novalie ska gå till förskolan, hon har ju vart sjuk o hemma sen i tisdags förra veckan, så nu är det dags för lek med sina kompisar!

Själv drar jag till gymmet o kör på...


Nu borde älskade Verra vara framme! huuaaa va jag saknar henne, emilia o magnus. Bara 3 veckor kvar :/
Får försöka sysselsätta mig så mycket som möjligt så tiden går fort ;)
Verra om du läser detta så hoppas jag att flygresan gick bra o vi hörs på Skype darling ❤


Nehe dags o nanna kudde känner jag!
God natt ;)


Kommentarer
Postat av: Celina

Ps 3

2013-01-28 @ 21:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0