Keep Rolling ;)

Hellu babes ;)

Ledig dag idag för mig!
Så skönt att göra precis det man känner för!!!

Som sagt så kom min mormor o mamma hit igår o sov över eftersom dom skulle åkt till Finland imorse,
men min mormor vaknade med ca 40 graders feber så deras resa vart inställd!
Men som man säger, oftast med det onda kommer även den goda,
så jag har fått spendera min dag med min älskade mamma ;)

Började morgonen med att åka till gymmet!
jag, mamma, Verra o Mange!
Mamma solade, Mange tränade styrka och jag o Verra körde tillsammans!
Vi började med 10 minuters intervaller på löpbandet,
sen cyklade vi 5 km,
sen vart det en massa magövningar och sen avslutade vi allt med att springa med "bandet runt magen"
Den är fruktansvärt jobbig,
men såååååå kul!!!

Efter gymmet så åkte jag o mamma hem, duschade åt lunch o vilade lite.

Sen hämtade vi Novalie och drog till forum!

Hämtade upp Patrik från hans jobb vid 16 och sen bjöd mamma på restaurang, mmm lyx måndag ;)

Nu på kvällen vart det en sväng förbi Verra,
lite kvällssnack plus att jag köpte en plånbok av Wanja!
Jag e såååå kär i den ;)


Nu ligger jag o mamma utslagna här i soffan o bara glor på Tv!
Snart blir det natti natti - e så trött!!!

Jaha hörrni mer än så här har jag inte o skriva ;)
Bild på käket o plånboken får ni här ;) God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0