Soffläge med gott samvete!

Oj så man har hållt igång idag!!!

Började morgonen med att lämna Novisen på förskolan, efter det gick jag hem och rev ut en garderob som innehöll sängkläder och handdukar! Började sortera och rensa.

Han inte klart med det utan åkte hemifrån från kaoset och mötte upp Verra & Mange i forum, käkade lunch och sen åkte vi till gymmet och körde på som faaeen ...

Började uppvärmningen med att cykla 1 mil, sen körde vi igenom hela kroppen såsom ketlebells, sit ups med 6kg boll, kondition m.m! Grymt skönt när vi var färdiga...

Efter gymmet hämtade jag pluttisen och sen hem o duscha o gjorde klart garderoben!

Sen kom Verra, Mange och Emilia hit på middag - jag bjöd på korvgryta med kålrötter och dijonkräm! mycket gott ;)

Nu har jag intagit soffläge fast idag med gott samvete ;) men satan va trött jag är hehe!!

Bjussar på före o efter bild på garderoben och sen en härlig bild på pigga mig haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0