Woow wooooow wooooooow :P

Uppe med tuppen - som vanligt ;)
 
Morrn morrn allihopa!
Näst sista dagen innan man är ledig ;)
Längtar till imorgon kl 14 då jag går av mitt pass
och sen är ledig lördag och söndag!
 
Idag jobbar jag 14:30-21
och imorgon 7-14
 
Sen kommer min älskade mamma hit på fredag kväll
och sover över här hela helgen!
 
 
 
På fredag kväll blir det storhandling
 
 
Lördag blir det FEST ;)
 
 
Och söndag blir en slö dag!
 
(förhoppningsvis mår man inte så där dåligt, men man vet aldrig hehe)
 
 
 
Så idag är sista träningsdagen för mig också
innan jag tar 3 dagar ledigt från det!
 
Ska bli så skönt att bara vara och göra kuligheter...
 
 
Hur ser eran helg ut?
Något kul som händer?? ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: J.Axner

Hälsa din mor :D

2013-01-31 @ 12:30:21
Postat av: Caroline

Jobb, jobb hela helgen långt. Då hinner man knappt nå annat än äta, jobba sova. Hoppas du får en mysig helg.

2013-01-31 @ 15:09:48
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0