Livet Leker...

Herregud va skönt det är med semester!
Sist jag bloggade var det på semester dag 3.
Nu ligger vi på semester dag 15
och vi har bara 6 dagar kvar av semester.
Sen börjar alla rutiner igen... ganska skönt faktiskt
men semester e också sjukt skönt att ha!
 
Sist jag skrev hade vi ju varit i Finland på hotell med äventyrsbad
sen kom vi hem över en natt och sedan åkte vi vidare till
Patriks mamma o hennes sambo som har hyrt stuga i Flen
där vi var 2 nätter!
Sen stannade Novalie kvar där 3 nätter extra
medans jag och Patrik åkte hem och hade lite egentid!
Hämtade hem henne efter 3 dagar och sen var vi hemma en stund
för att sedan resa till Sundsvall där min morbror Davide med familj bor.
Vi åkte tåg dit och hem, ganska skönt faktiskt.
Vi kom hem igår kväll och nu har vi vaknat här hemma!
Idag blir det lite handling och städ och tvätt dag.
Har en del kläder att tvätta upp!
 
Som sagt så har denna semester vart helt underbar,
vi har ju 6 dagar till och vi funtar på en hotellnatt på Åland tillsammans med
Patriks storsyster med familj, sen blir det att börja ta det lugnt
och kanske avverka Grönan och Skansen...
 
Lite bilder från de vi gjort sen sista inlägget ;)
 
I Sörmland i stugan med farmor
 
 
 
 
 
 
När vi hade egentid vart det lite Party ;)
 
 
 
Och kvällsdopp ;)
 
Innan Sundsvallsresan vart det bad och lek med kompisar ;)
 
 
 
 
 
Mot Sundsvall
 
 
Framme i Sundsvall
 
 
 
Morbror Davide med familj bor i värsta "lyx" lägenheten mitt i stan i Sundsvall,
här är utsikten från balkongen
 
Bilder på lägenheten
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi verkligen stormtrivdes i lägenheten,
den va på 200kvm, högt i tak och bara jäääätte fin =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi hade som sagt var helt underbart uppe i Sundsvall,
det är ju så vackert där!
Skulle nästan kunna tänka mig att flytta dit... ;)
 
Och semestern i helhet har varit kanon än så länge...
 
Nu ska här ätas middag !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0