Full Rulle

Puuh vilken fredag!
Full rulle hela dagen...

Vi började morgonen med frulle och sen gick vi ut i lekparken o lekte en stund, vidare till bilen för att måtta lite, om nu ev våran blivande tv bänk får plats i bilen!
Sen vidare till centrum och handla lite, efter det åkte jag och Novalie till Gabriel och tände ljus och lämnade en fin ängel till honom!

Sen hem då en köpare kom och köpte våran dator skärm, Celina kom även över på en kaffe.
Efter det kom min arbetskamrat Anna-Lena och köpte lite hyllor och tavelramen.

Sen städade jag här hemma för att sedan möta upp Patrik i sickla då vi köpte oss en Laptop! Den ska vi ha istället för den stationära!

Sen vidare till svärfar för en god middag - Hasselbackspotatis med kött o bea... mööööömmmssss ;)

Svärfar följde med hem till oss och sitter nu i köket med Patrik o spelar kort! Själv ligger jag o Novalie i sängen o ska strax sova! SJUKT TRÖTT!!!

Pratade även med Veronika tidigare idag och dom hade fått svaren angående Gabriel!
Det var som Veronika sa: Det känns som ett stort ? man vill ju veta exakt!
Men inte de inte :(
Gabriel finns i mina/våra tankar varje dag, fick ett armband av Veronika, Magnus och Emilia när dom va i Thailand - de armbandet symboliserar Gabriel för mig! Min älskade gudson ❤
De armbandet bär jag med mig varje dag, är det inte på min arm så är det i väskan..

Känns så orättvist!



 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0