Hit & Dit

Idag har vi verkligen flängt överallt känns det som!!!
Efter frukosten åkte vi hem till Patriks farmor och grattade henne som fyllde år igår, sen vidare till Värmdö för att köpa gardiner till v-rummet!
In på rusta, brisak, jysk, coopen - men hittade inget som föll oss i smaken!
Vidare hem för lunch och lite vila sen vidare till IKEA där vi äntligen hittade vita gardiner - även ljus o lite lister fick följa med hem!

Så nu på eftermiddagen/kvällen har jag strykt gardiner o även hunnit med att spela Bingolotto (ingen vinst) hehe...
Men nu är gardinerna på plats o det blir bara bättre o bättre ;)

Snart blir det möbler hihi

Bjuder på bild på v- rummet o mina fina vänner ;)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Snyggt det blev i vardagsrummet! Åh den där lampan är så snygg min mamma har en liknande eller likadan ;P Funkade det att komma in på min blogg eller?

2013-03-11 @ 10:35:48
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: Pauline

Va fint det blir =)

2013-03-11 @ 21:30:10
URL: http://www.paulinesvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0