i'm a live.... ;)

3 dagars paus från bloggen.
Har inte haft nå direkt att skriva om!
Sen va jag bara ledig i måndags och har jobbat/kommer jobba resten av veckan.
 
Men vi har faktiskt hunnit med 1 rolig sak denna vecka
och det va att vi har tapetserat vardagsrummet med en fondvägg
med hjälp av Magnus.
Så nu är den uppe... =)
Nu är det bara möbler och ny lampa + matta + gardiner som ska in hit,
men det tar vi successivt ;)
 
 
 
 
 
 
Lite skavanker ser man då det va jag som spacklade och slipa
och det vart inte riktigt helt 100 men det är sånt man får ta,
men i helhet är jag supernöjd och det vart sååååå
mycket ljusare i vardagsrummet ;)
 
Den här lampan blir det i vardagsrummet sen ;)
 
Nehe har väll inte så mycket mer att skriva om...
Ska väcka Novalie snart och sen lämna henne på förskolan
då jag jobbar 13-20:30 idag
Tänkte även idag ta en morgon prommis efter jag lämnat henne!
Gjorde det igår och fasen så skönt det är med hög musik
och bara traska på...
Synd bara att det är så jädrans halt!!!
 
lite ego bilder ;)
 
 
 
Gjorde på jobbet i helgen ;)
 
Höreeeeeeeeeeeeees ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0