Loppis

Får först o främst ursäkta stavningen i föregående inlägg, men iphonen bestämmer tydligen bokstäverna själv!! Men man förstår ju vad det står iaf hehe...

Något som jag längtar efter är när den riktigt våren/sommaren kommer då man kan ha Loppis!
Har en massa krimskrams som jag vill sälja...
Älskar att sälja grejer på Loppis, det är både mysigt och kul!
Kommer nog bla att vara i Malmköping och ha bakluckeloppis på Heden ;)
Sen kan jag tänka mig att det blir en sväng till Siggesta också ;) kul!!!

En massa krimskrams som ska väck ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Finns den lila lampan kvar och om den gör det vad vill du då ha för summa för den??

Svar: Karro ska köpa den...
Emma

2013-04-03 @ 13:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0