Måndag 25 mars

God morgon gott folk...
Nu är min arbetshelg färdig.
Allt gick kanoners och vi har haft en bra helg =)
 
Nu är jag ledig måndag, tisdag och onsdag
men har tagit ett extra pass på onsdag på mitt andra jobb.
Sen jobbar jag torsdag och fredag 7-14 och sen ledig lördag och söndag...
Skön vecka ;)
 
Novalie ville vara ledig med mig idag,
vi ska köpa lite påskris och fjädrar och påskpynta lite
sen tänkte vi även köpa ett våffeljärn också ;)
Det är ju våffeldagen idag.
 
Märkte även att Novalie hade 38 graders feber nu på morgonen
så fick ringa tillbaka till förskolan och säga att hon blir hemma imorgon också!
Men febern hindrar inte oss att göra det vi ska göra idag.
Hon säger även att hon får ont i halsen när hon sväljer,
hoppas det inte är halsfluss på G igen... stackaren!
Men hon är annars väldigt pigg och glad !
Hoppas att det håller sig så också ;)
 
Själv kliar det i halsen på mig och snoret rinner,
har nog blivit lite förkyld här under helgen.
Aja i-landsproblem haha ;)
 
Ja nu vart det en liten update...
Hörs senare ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0