Morgon Kaffe

Morgon kaffet är nog den godaste kopp kaffe på hela dagen ;)

Gick upp 06:15 och tog mig en "vakna till" dusch, sitter här nu o dricker mitt morgon kaffe och njuter!

Idag är jag på städ humör, så blir nog en del fixa o dona på jobbet idag!

Skrev fel iförra inlägget, jag jobbar nämligen 7:30-21 igår o idag!

Fasen alltå, snacka om att man trivs på jobbet, dessa långa pass går riktigt fort plus att jag har riktigt skoj med Kerstin ;)
Skönt att det är så, hade ju vart pest o pina om det hade vart tvärtom!!

Mina tankar går även idag lite extra till min älskade gudson Gabriel som har namnsdag idag ❤


Nehe bjussar på en halvt osminkad mig med den godaste kopp kaffe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0