Soooolen?!?!?!?!

 Detta väder gör mig irriterad och på dåligt humör.
Nu är det inge kul längre.
 
Vart är solen?
Vart är vårblommorna?
Vart är dom milda vindpustarna??
 
Buuhuuuuuuuuuuuu.......
 
Denna dag har jag och Novalie spenderat i forum en sväng
för att äta frukost med Therese och hennes mamma.
Sen åkte jag och Novalie vidare till sickla för att kolla på ett laptopbord.
Sen vidare till Orminge centrum - lunchade på thaien ;)...
Sen hem!
Både jag och Novalie kröp ner under täcket när vi kom hem
och skulle värma oss, men det slutade med 2 timmars vila ;) hehe SKÖNT!
 
Novalie har precis tagit ett varmt bad och spelar just nu på min mobil,
jag har förberett dagens middag som består av Chili med Tortillatrassel... de ni ;)
 
Ikväll blir det ev en solning.
Har hört att Hammarby Sjöstads solarium rustats upp
så tänkte testa de ;)
 
Ja hörrni närmare solen än så kommer man väll inte på ett tag?!
 
SOMMAR!!!
 
 
 
 
Sommaren 2013 är VÅRAN (eller hur Verra<3)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0