Ul på gallan...

God morgon gott folk...
Sitter här och är sugen på kaffe och lite små hungrig
men får inte äta eller dricka kaffe eftersom jag ska göra UL på gallan idag.
Har tid kl 9:30 på Nacka sjh.
 
Får se om dom hittar något eller inte...
 
Skulle ju vara skönt att få svar på vad mitt ständiga illamående beror på...
Men men det återstår att se!
 
Funtar på att gå förbi gymmet efteråt
sen hem och duscha och hämta skruttisen från förskolan!
 
För lite senare så komma Novalie faster och hennes dotter hit.
Novalie ska leka lite med sin kusin!
 
Imorgon kl 13 börjar min arbetshelg.
Då går jag in i min lilla bubbla och återkommer på måndag igen hehe ;)
 
Aja hörs kanske senare ;)
Heeeeeej så länge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0