bostadsrätt - ormingekarnival - jobb

Mycket som händer just nu,
KÖPSTÄMMAN var som sagt igår och det blir bostadsrätter här =)
Det här är nyckeln till våran framtid !!!
 
Idag är det ormingekarnivalen,
och temat är rymden...
Gjorde en hjälm till Novalie igår som det är rymdtema på ;)
haha värsta partyhatten haha
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Cool va? ;)
 
 
Igår efter mötet så frågade en granne om vi ville ha deras gamla cykel
till Novalie, hon behöver ju en större då den andra är för liten!
Hur snällt som helst =)
 
Ne nu börjar Novalie bli ivrig här hemma.
Dags o bege sig hem till Veronika och Emilia
och ladda upp inför ORMINGEKARNIVALEN!
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha vilken grym designer du är ;) och vilken snygg cykel hon fick snacka om schyssta grannar!

Svar: hahahha visst e jag :P den nya partyhatten helt enkelt haha!Ja dom e jätte snälla... Novalie älskar cykeln =)
Emma

2013-05-26 @ 09:23:56
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: Carro

Fan vad irri jag blir på blogg.se jag måste alltid gå tillbaks till alla inlägg för att se om nån har svarat det kommer inte upp när jag loggar in på min typ "Svar till mig" eller vad fan det heter... skit skit skit! ;P

2013-05-28 @ 10:09:32
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0